busskur

Hej, när kommer busskuren till Producentvägen, Bergnäset? Skulle vara på plats i september. MVH Bengt
Vi svarar så snart vi kan, senast inom tre arbetsdagar. Jag skickade samma fråga för fyra dagar sedan
Bengt

Kommentarer

  • Hej Bengt,

    Förlåt om det har tagit tid innan du fått svar. Vi har varit tvungen att utreda frågan, gränsdragning mellan Lulebos tomt och Luleå Kommuns tomtgräns.
    Den eventuella busskuren skulle i så fall hamna på Luleå Kommuns tomt.
    Vänligen kontakta Luleå Kommun eller LLT.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Ebba Kundmottagare
  • Betongplattan den skall stå på är ju redan på plats, så det är väl bara att forsla dit kuren

    Bengt
  • Det är inte Lulebo som satt upp denna betongplatta.
    Vänligen kontakta Luleå Kommun eller LLT gällande detta.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Ebba Kundmottagare