Hur får jag igång bredband i lägenheten?

Hur får man igång bredbandet?

Kommentarer

  • Hej Erica!

    Lulebos internettjänst är redan aktiverad i din nya lägenhet och uppkopplingen sker automatiskt, utan föregående registrering. Gör så här för att komma igång:
    • Anslut din dator med en nätverkskabel till ett datauttag och börja surfa.
    • Om det inte fungerar, anslut datorn till nästa datauttag (om sådant finns).
    • Om inget av datauttagen fungerar, kontakta Bredband2:s internetsupport.
    Support för Lulebos internetleverans lämnas av Bredband2
    • Telefon: 0920-52 00 70
    • Skicka e-post till: Bredband2
    • Bredband2 erbjuder även råd, tips och hjälp via webben: KLICKA HÄR
    På vår webbplats finns ytterligare information - läs mer här!

    Hälsningar Lulebo
    Lulebo