Välkommen till Lulebos kundforum!
Läs befintliga frågor och svar eller ställ din egen fråga. Vi svarar så snart vi kan, senast inom tre arbetsdagar.
Felanmälan görs på 0920-23 67 00, måndag-fredag kl.07.15-15.30 (1/5-31/8: kl.07.15-14.30), telefonsvar hänvisar till journummer under övrig tid.
Lulebo AB är alla Luleåbors eget bostadsföretag. Vi finns till för alla; oavsett ursprung, ålder eller inkomst, och vi arbetar för att tillhandahålla bra bostäder i de flesta delar av Luleå, där medborgarna vill bo. Vi har ca 7 750 hyreslägenheter, varav drygt 1 000 är studentbostäder och drygt 325 finns i våra sex trygghetsboenden. Vi har också 125 kommersiella lokaler i vårt fastighetsbestånd. Bolaget är kommunägt och ingår i Luleå Kommunföretag AB. Verksamheten utförs av cirka 80 medarbetare inom många olika yrkeskategorier. Yttre skötsel samt om- och tillbyggnad av fastigheterna upphandlas externt.
Lulebos internettjänst är redan aktiverad i din nya lägenhet och uppkopplingen sker automatiskt, utan föregående registrering. Gör så här för att komma igång:
- Anslut din dator med en nätverkskabel till ett datauttag och börja surfa.
- Om det inte fungerar, anslut datorn till nästa datauttag (om sådant finns).
- Om inget av datauttagen fungerar, kontakta Bredband2:s internetsupport.
Support för Lulebos internetleverans lämnas av Bredband2- Telefon: 0920-52 00 70
- Skicka e-post till: Bredband2
- Bredband2 erbjuder även råd, tips och hjälp via webben: KLICKA HÄR
På vår webbplats finns ytterligare information - läs mer här!Hälsningar Lulebo