Bostadssökande med icke svensk personnummer

Kära Lulebo människor,
Vill ni vara snälla och tala om för mig hur fungerar ert applikationssystem?

Vad ska jag göra för att fylla i mina personuppgifter och registrera mig som bostadssökande även om jag inte har ett svenskt personnummer?

Tack på förhand.

Bästa hälsningar
Edin

Kommentarer

  • Hej,

    För att registrera dig i vår bostadskö går du in på följande länk: https://www.lulebo.se/mina-sidor/registreringstyp .
    Där väljer du att registrera dig som sökande om du sedan inte har ett svensk personnummer så klickar du på länken "Klicka här för att skapa ett temporärt personnummer" då kommer du få 4 bokstäver istället för 4 sista siffrorna i ett svenskt personnummer.

    Hälsningar från oss på Lulebo
    Ida