Bostadskö

Hej jag står redan i studentbostadskö och nu vill jag ställa mig i kö till de nya lägenheterna på assistentvägen och de verkar vara klassade som lägenheter och inte studentboenden, det gör att jag får upp ett felmeddelande när jag försöker anmäla intresse. Jag undrar hur man fixar så jag kan anmäla intresse näven till de lägenheterna?

Kommentarer

  • Hej Filip!

    För att anmäla intresse för andra än studentbostäder behöver du logga in på Mina sidor och registrera dig i lägenhetskön via fliken "Lägenhetskö" i menyn.

    Har du fler frågor är du välkommen att kontakta vår Lägenhetsförmedling på tel. 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12, eller på e-post: lagenhetsformedling@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo