Bostadskö för studentlägenheter?

Hej,
Jag har haft ett konto tidigare på Lulebo men uppdaterade inte det då jag inte trodde jag behövde söka bostad mer. Nu har förutsättningarna förändrats och jag skulle vilja ha möjlighet att söka igen dock står det att som "spärrat" gällande studentlägenheter. Kan detta öppnas upp igen eller måste jag skapa en ny profil helt och hållet?
Tove

Kommentarer

  • Hej Tove

    Om det är så att du inte har loggat in årligen kan du blivit spärrad. Ring gärna Lulebos lägenhetsförmedling på telefonnummer 0920 236730 vardagar mellan klockan 09.00-12.00
    så får vi hjälpa dig.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare