Jag vill ställa mig i er bostadskö, hur går det till?

Hej, jag skulle vilja ställa mig i er bostadskö, behöver jag vänta till efter årsskiftet då ni tagit över efter Bostad Luleå eller har ni en kö redan nu?

Kommentarer

  • Hej Isak!

    Ja, du behöver vänta till 4 januari 2021. Det är då vi släpper på möjligheten att registrera sig i vår bostadskö.

    På vår webb har vi utförlig information där vi anger viktiga datum med mera, klicka här och läs mer.

    Vänligen
    Lulebo