Uppdatera bostadskö?

Hej!
Finns det någon funktion, när jag får ett påminnelse-mejl om, att uppdatera min plats i kön. Jag vill ju inte s.a.s åka ut från kön p.g.a, att jag gömt att i tid uppdatera.
Hur ofta måste jag uppdatera?

Vänligen//Eva-Britt

Kommentarer

  • Hej Eva-Britt.

    För att stå kvar i våra köer och vårda din kötid behöver du en gång per år logga in på Mina Sidor. Systemet är uppbyggt så att du får ett påminnelsemejl till den mejl du har registrerat 90, 60, 30 och 7 dagar före köerna blir inaktiva.

    Har du fler frågor kring detta kan du kontakta vår Lägenhetsförmedling. Du når dem vardagar på telefonnummer 0920-23 67 20 mellan kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
  • Undrar om kötid ??? Hur funkar det? Blir lite ängslig över hur Ni har tänkt?
    /Ingemar
  • Hej Ingemar.

    Vad är det du funderar på gällande kötid?
    Det är kostnadsfritt att stå i vår lägenhetskö och man får en köpoäng/per dag.
    För att stå kvar i vår lägenhetskö behöver man en gång/år logga in på Mina Sidor.

    Har du fler frågor är du välkommen att kontakta vår Lägenhetsförmedling. Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo