Bostadskö 15 åring

Jag kan inte logga in för att få över kötiden för min son.
Jag får felmeddelande vid "glömt lösenord".

Kommentarer

  • Hej Mona!

    Det kan vara olika orsaker som gör att du inte kan logga in.

    Har sonen redan ett användarkonto på Lulebos Mina sidor eller försöker du logga in med inloggningsuppgifter från Bostad Luleå? Dessa fungerar nämligen inte.

    Om han har ett användarkonto är det personnummer och det lösenord han tidigare har valt som gäller.

    Om du inte kan logga in kan du prova registrera dig på nytt istället. Gamla användarkonton som inte använts sedan 2016 då lägenhetskön flyttades till Bostad Luleå finns inte kvar.

    Får du det inte att fungera är du välkommen att kontakta vår Kundmottagning på telefon 0920-23 67 30, telefontid vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo