Bostadserbjudande?

Om jag har fått flera lägenheter jag kan tacka ja eller nej till, kan man tacka ja på flera samtidigt eller får jag bara tacka ja på en? Förutsatt att man inte står först i kön för någon av dem.
Joel

Kommentarer

  • Hej Joel.

    Man kan tacka ja till flera lägenheter, oavsett vilken köplats du har.

    Har du fler frågor kring detta kan du kontakta vår Lägenhetsförmedling på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl.9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Sandra
  • Ponera att jag tackar ja till två olika lägenheter som jag har blivit erbjuden visning (då jag vid skrivande stund inte har köplats ett på någon ut av dem), hur ser prioriteringen ut om jag "får" båda? Eller har jag möjlighet att välja i samband med kontraktsskrivning?

    Tack!
    Emil
  • Hej Emil.

    Om du har tackat ja till två lägenheter och får köplats 1 på båda, så kan du vid kontraktssamtalet välja vilken av lägenheterna du önskar skriva kontrakt på.

    Har du fler frågor kontaktar du vår Lägenhetsförmedling. Du når dem via e-post lagenhetsformedling@lulebo.se alternativt via telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Sandra