Betala bostadsköavgift?

Hej!
Såg reportaget på Nordnytt där framgick det att man inte skulle betala någon köavgift längre, min fråga nu är ska jag betala in avgift nu?

Kommentarer

  • Hej Torbjörn!

    Det är en fråga för Bostad Luleå att besvara och enligt information på deras webbplats ska avgiften betalas:

    "Enligt nuvarande villkor för Bostad Luleås kö, så ska avgift erläggas med 250 kr om sökande avser stå i bostadskö."

    Vänligen
    Lulebo