Bostad för blivande 18 åring

Hej jag fyller 18 år i Juni 2022 och jag behöver en lägenhet när jag fyller 18.

Kommentarer

  • Hej Anna.

    Om du önskar söka lägenhet via Lulebo, så behöver du ställa dig i vår lägenhetskö. För att göra detta behöver du registrera dig på Mina Sidor på vår hemsida.
    När du är registrerad kan du välja att ställa dig i lägenhetskön, men även studentlägenhetskö om du har planer på att studera vid LTU.

    Har du fler frågor kring detta, så kontaktar du vår Lägenhetsförmedling på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo