Borttappad lägenhetsnyckel, vad gäller?

Jag ska flytta ut ur min lägenhet och saknar en lägenhetsnyckel. Vad kommer det att kosta mig?

Kommentarer

  • Hej Mary!

    Vid borttappad nyckel krävs ett låsbyte, för närvarande kostar det 1840 kr. Har du fler frågor gällande detta är du välkommen att kontakta bovärden.
    Klicka här för kontaktuppgifter.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hej! En av våra nycklar är på vift så vi behöver byta dörrlås, hur går man tillväga, vem ska vi kontrakta ?
  • Hej Fanny

    Kontakta vårt kundcenter på telefonnummer 0920 236730 vardagar mellan klockan 9.00-12.00 så kan vi hjälpa dig.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare
  • Lägenhetsnyckel. Vad kommer det att kosta mig?

  • Hej Ingela.

    Om du har en borttappad nyckel och önskar göra ett låsbyte, så är kostnaden för detta 1935 kr.

    Vänligen kontakta vårt Kundcenter om du önskar beställa detta.
    Du når oss på telefonnummer 0920-23 67 30, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
  • Hej vad kostar det att göra en ny nyckel till lägenheten
  • Hej Micke.

    Om du önskar göra en extranyckel, så är kostnaden ca. 300 kr/nyckel.

    Du behöver då kontakta vårt Kundcenter för att boka tid för ett besök.
    Vid besöket får du en rekvisition som du tar med till Certego, där nyckeln tillverkas och betalas.

    Du når vårt Kundcenter på telefonnummer 0920-23 67 30, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
  • What if one key is broken and half of it sitting inside the lock? Do I need to change the entire lock?
  • Hej.
    Vad kostar det att göra ett låsbyte med 3 originalnycklar och en extra nyckel?
    Sen har en nyckel gått av i låset så är akut.
  • Hej Emma.

    Ett låsbyte kostar 1935 kr och då ingår 3 stycken nycklar. En extranyckel kostar ca. 300 kr/st.

    Om nyckeln har gått av i låset och en del sitter kvar, behöver du kontakta vår Felanmälan. Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 40, vardagar kl. 7:00-16:00.

    När du sedan önskar göra ett låsbyte kontaktar du vårt Kundcenter via e-post kundcenter@lulebo.se eller på telefonnummer 0920-23 67 30, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
  • Hej, om man tappat bort en nyckel, kan man då göra en ny för 300kr och då slippa kostnaden för att byta lås?
    Elias
  • Hej Elias

    Visst kan du göra en extranyckel, men den dag du flyttar kommer vi fråga efter alla nycklar och har du inte alla då blir det ett låsbyte.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare