Borra i taket?

Är det okej att borra upp en krok i taket för kökslampa?

Kommentarer

  • Hej Ebba

    Om det är så att inte placeringen av befintlig krok passar, eller att det inte finns någon krok kan ni borra för att sätta upp. Detta skall vara fackmannamässigt utfört.
    Känner ni er osäker på detta kontakta då felanmälan så får de hjälpa er.
    Felanmälan nås på telefonnummer 0920 236740 vardagar mellan klockan 7.00-16.00

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare