Bokning av bastu på Ekorrstigen?

Det går inte att boka bastun på Ekorrstigen på Mina Sidor. Det kommer inte upp några tider?

Kommentarer

  • Hej Sandra.

    Bastun på Ekorrstigen är tyvärr avstängd p.g.a. skadegörelse.
    Renovering och uppstädning av bastun pågår och när detta är klart kommer den att vara bokningsbar via Mina Sidor igen.

    Har du fler frågor kring detta kan du kontakta bovärden.
    På denna länk hittar du kontaktuppgifter till bovärd i respektive område:
    Kontaktuppgifter bovärdar

    Många hälsningar från oss på Lulebo