Boka tvättstuga via appen?

Hej!

Jag får plötsligt inte upp tvättstugebokningen varken i appen eller på webbsidan. Har testat rensa mina inloggningsuppgifter och logga ut och logga in igen men det blir ingen skillnad. Hur kan vi lösa detta?
Hälsningar Mia

Kommentarer

  • Hej Mia!
    Har du testat om det fungerar på portal.lulebo.se (samma inloggningsuppgifter som du använder till Mina sidor på lulebo.se)?

    På vår webbplats finns information för appen, klicka här för att läsa mer.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Ja, jag har testat och det går inte där heller. Finns helt enkelt inte på något av ställena. Jättekonstigt, har ju fungerat i över ett år nu. Kan ni fixa detta?
    Hälsningar Mia
  • Hej igen Mia!

    Vi felsöker för närvarande och återkommer när vi vet mer eller om/när vi har lyckats lösa det.
    Lulebo
  • Hej!

    Vi har identifierat ett fel och nu ska mina tjänster åter visas i appen.
    OBS! Logga ut och logga in inne i appen för att komma igång igen.

    Se bild:

    Tips!
    Vid problem med tjänster i appen. Följ alltid de råd vi ger på vår webbplats innan felanmälan görs.

    Hälsningar

    Lulebo
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.