Biopåse

Finns ingen biopåse i vår sopor rummet för a period av 3 månader.när det ska våra? Eller kan ni lämna en paket för ett varje lägenhet en gång per 3 månader i post lådan. Är det inte inkluderas i hyran?

Kommentarer

  • Hej Gulshat.

    Om det saknas kompostpåsar i soprummet behöver du kontakta Felanmälan.
    Lulebo lämnar inte ut påsar i postlådan.

    Du når Felanmälan på telefonnummer 0920-23 67 40 vardagar kl. 7:00-16:00
    (1 Maj-31 Augusti kl. 7:00-15:00).

    Många hälsningar från oss på Lulebo