Bilparkering?

Hej
Bor på Tunastigen och skulle behöva en parkeringsplats vilket Rikshem inte har att erbjuda mig i dagsläget. Ser att ni har varmgarage på eran sida och skulle höra om det fanns någon chans till att hyra 1 av dessa.
Mvh
Tommy

Kommentarer

  • Hej Tommy

    Hyreskontrakt på parkeringsplats tecknas i första hand med Lulebos hyresgäster i det aktuella bostadsområdet. Det är den person/de personer som står på lägenhetskontraktet som kan söka parkeringsplats. Hyresgäst med behov av fler än en parkeringsplats har möjlighet att hyra ytterligare en parkeringsplats i mån av tillgång.

    Om ingen hyresgäst hos Lulebo i det aktuella bostadsområdet har anmält intresse för parkeringsplatsen har Lulebo möjlighet att hyra ut det till hyresgäster med lägenhetskontrakt i något av våra övriga bostadsområden*.

    Om ingen hyresgäst alls hos Lulebo väljer att skriva hyreskontrakt har Lulebo möjlighet att erbjuda de intressenter som inte är bolagets hyresgäster* ett hyreskontrakt.

    *) Om ett hyreskontrakt tecknas under dessa förutsättningar kan Lulebo, i enlighet med Mervärdesskattelagen, bli skyldiga att lägga 25 % moms på den annonserade månadsavgiften. Information om detta lämnas i samband med kontraktsskrivning.

    Läs gärna mer från vår hemsida via denna länk:Villkor för parkeringsplats

    Många hälsningar från oss på Lulebo

    Ulrika Kundmottagare