Betalning bostadskö?

Om min betalning sträcker sig till 210111 räcker det eller måste jag betala ytterligare en gång för att kunna flytta över till lulebos kö? Mvh Madelene

Kommentarer

  • Hej Madelene!

    Ja, dina betalning är tillräcklig. De som står i lägenhetskö hos Bostad Luleå och har betalat köavgift på 250 kr för år 2020 till Bostad Luleå kan flytta med sig sina sparade kötid till Lulebos nya lägenhetsköer.

    Från och med den 4 januari 2021 kan du själv registrera dig i Lulebos nya avgiftsfria lägenhetsköer och samtidigt ta med dig din sparade kötid. Det är ingen brådska, du kan göra denna registrering och hämta din kötid under hela året 2021 utan att förlora din kötid. Sista datum för hämtning av sparad kötid är den 31 december 2021.

    Så här gör du: Tidigast den 4 januari 2021 måste du själv logga in på Mina sidor på lulebo.se och registrera dig för lägenheter och samtidigt godkänna att vi hanterar personuppgifter enligt gällande lagar. När du sparar dina registreringar hämtas din sparade kötid som sedan visas som köpoäng för lägenheter på Mina sidor.

    På vår hemsida finns ytterligare information, klicka här för att läsa mer.

    Hälsningar
    Lulebo