Betalning av hyra?

Hej, jag är inte i min lägenhet just nu därför kan jag inte få tag på hyresavin och OCR, och det går inte att överföra utan OCR, vad kan jag göra?

Kommentarer

  • Hej Abdullahi!

    Efter inloggning på Mina sidor hittar du ditt OCR-nummer om du klickar på "Mina hyresavier/fakturor".

    Du kan också få hjälp genom att ringa Kundcenter på telefon 0920-23 67 30, telefontid: vardagar 09.00-12.00.

    Ett tredje alternativ är att skicka e-post till kundcenter@lulebo.se och förklara vad du behöver hjälp med.

    Hälsningar
    Lulebo