Behöver bara boende ett par gånger per termin

Hej! Jag har tankar om att söka till en distansprogram i LTU, det innebär att jag bara behöver att vara i campus 1-3 per termin. Jag undrar om vad ni har att erbjuda för ett sådan situation? För jag kommer att bo annars i en annan stad under studerandet
Ceren

Kommentarer

  • Hej Ceren

    För att få hyra en studentlägenhet behöver det vara en utbildning tillhörande LTU.
    Studentlägenhet söks med persoling kötid.
    Aktivera din studentlägenhetskö för att kunna anmäla intresse på våra lediga studentlägenheter.
    Det finns inga speciella erbjudanden för korttidshyra i detta fall.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare