Boka bastu?

Hur bokar man bastun på Tunastigen? Funkar inte genom Mina Sidor.
Mvh Katerina

Kommentarer

  • Hej Katerina.

    Det ska fungera att boka bastun via Mina Sidor.
    När du har loggat in behöver du klicka på "Kontrakt".
    Därefter klickar du på "Boka tvättstuga/bastu" på ditt lägenhetskontrakt.

    Har du fler frågor kring detta kan du kontakta vårt Kundcenter på telefonnummer 0920-23 67 30, vardagar kl. 9:00-12:00 eller via e-post kundcenter@lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo
  • Hej Sandra.
    Vet du i vilken byggnad ligger tvättstugan?
  • Hej Sandra . Vet du i vilken byggnad ligger bastun? Tvättstugan hittade jag.

  • Hej Katerina.
    Bastun i området ligger på Tunastigen 66.

    Många hälsningar från oss på Lulebo