Slår bastun på Ringgatan 35 igång automatiskt?

Jag har bokat bastun på ringgatan 35. Slår den igång automatiskt så man kan basta direkt när bokningen startar eller måste man slå igång när min tid startar? Mvh Viktoria Lundberg

Kommentarer

  • Hej Viktoria,

    För de allra flesta av våra bastuanläggningar gäller att man själv måste slå igång aggregatet när man får tillgång till bastun. Hoppas att det funkar fint och att du får en trevlig bastukväll!

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Eva Marknadschef