Bastun på Norrlandsgatan?

Vad är status för bastun på Norrlandsgatan? Saknar information om anledningen till att det inte går att boka bastu?

Kommentarer

  • Hej Anne-Mari.

    Det pågår en renovering av bastun på Norrlandsgatan och denna har tyvärr dragit ut på tiden.
    Förhoppningen är att renoveringen är klar i slutet av nästa vecka.

    Man kommer att kunna boka bastun via bokningstavlan så snart den är klar.

    Många hälsningar från oss på Lulebo