Boka bastu?

Varför kan man inte boka bastu på Mina Sidor???
Fattar inte varför skrota väl fungerande app till ett som är förvirrande och ej fungerande app eller de e inte app nå mera -5 poäng till eran hem sidor

Kommentarer

  • Hej Krister.

    Luleboappen är tyvärr borttagen.
    Bokning av bastu, tvättstuga och motorvärmarstyrning görs nu via Mina Sidor.
    Inloggning på Mina Sidor kan du göra med det lösenord du har valt alternativt med bank-id.
    När du är inloggad hittar du dessa bokningar under respektive "Kontrakt".

    Många hälsningar från oss på Lulebo