Badkar

Hej bor på Abborrgränd på hertsön och min lägenhet e utan badkar. Förredetta hyresgästen sa dom hade tagit bort de när dom bodde. Kan man få tillbaka badkar?

Kommentarer

  • Hej Sara

    Till vissa lägenheter hör badkar. Ibland kan föregående hyresgäst placera det i förrådet som tillhör lägenheten.
    För att veta om det finns möjlighet till badkar i din lägenhet kontakta gärna din bovärd. Kontaktuppgift till bovärd hittar du här: kontakt bovärd

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare