Avregistrering prenumeration?

Hejsan,

Jag bor inte kvar i Luleå längre och skulle vilja avregistrera mig från de automatiserade utskicken men jag har inte längre kvar inloggen till Mina Sidor. Finns det någon möjlighet att tas bort från utskicken på annat sätt?

Kommentarer

  • Hej Christine.

    Om du inte har kvar inloggning till Mina Sidor, så kan du välja att logga in med bank-id.
    Efter inloggning kan du själv välja att ta bort prenumerationsmejlen.

    Kan du inte logga in med bank-id eller lösenord, så behöver du kontakta vår Lägenhetsförmedling.
    Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo