Varför får jag inga aviseringar om lediga lägenheter?

Jag får ingen avisering på lediga lägenheter trots att jag abonnerar på tjänsten. Jag får endast på lediga p-platser. Vad beror det på?

Kommentarer

  • Hej Inger!

    Vi har fått samma fråga från fler och efter att vi kontaktat leverantören har de utfört felsökning och kunnat konstatera att de har haft problem med en server som skickar ut dessa prenumerationsmail.

    De har kontroll på detta nu och vi hoppas att det medför att du får dina prenumerationsmejl från och med nu.

    Även om vi har stor tillit till tekniken kan Lulebo inte garantera att information som du har valt att prenumerera på alltid kommer fram - du måste själv se till att din e-postadress är uppdaterad samt hålla koll på vilka objekt som är lediga och lämna dina intresseanmälningar i tid. Tänk också på att lediga objekt ligger ute för intresseanmälan under begränsad tid.

    Hälsningar
    Lulebo