Återställning av lösenord

Länken att återställa lösenord är ej markerad så det går inte att klicka på den.

Kommentarer

  • Hej Stina!

    Vi har testat funktionen både i webbläsaren Edge och Chrome och det fungerar i båda.

    Den här informationen visades efter testet, och e-post om återställning av lösenord skickades.

    Hälsningar

    Lulebo
  • Har en mobil som "dött" och nu har jag appen i den nya men har glömt lösenordet. Kommer inte fram så jag kan göra mej ett nytt. Hur går det till?
  • Hej Erling!

    Föreslår att du kontaktar vår kundmottagning på tel. 0920-23 67 30, vardagar klockan 9-12 för att höra dig för hur du ska gå tillväga.

    Hälsningar
    Lulebo