Återställa lösenord fungerar inte

Tjena!
Som rubriken lyder får jag inget mail in i inkorgen när jag ska återställa lösenordet, vad ska jag göra?

Mvh

Kommentarer

  • Hej Ludvig!

    På vår hemsida finns information som kanske kan vara till din hjälp, klicka här för att läsa mer.

    Får du det inte att fungera är du välkommen att ringa vår kösupport på telefon 0920-23 67 99, telefontid: 9-12 och 13-16.

    Hälsningar
    Lulebo