Asbest

Det står varning för asbest, ett mkt farligt ämne, på ett ventilationsrör eller liknade i korridoren längst ned, Skolvägen 6 i Råneå.  Dessutom är röret något sargat på utsidan, så det är viktigt se till att reparera röret. Vad är det som flödar i röret, är det ventilationsluft och vart går denna i så fall?

Kommentarer

  • Hej Per.

    Dessa frågor behöver du ta med vår felanmälan.
    Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 40, vardagar kl. 7:00-16:00.
    Det går också bra att skapa ett ärende via Webbfelan om du loggar in på Mina Sidor.

    Många hälsningar från oss på Lulebo