Prenumerations mejl

Får inga förslag på lediga lägenheter
Hardy

Kommentarer

  • Hej Hardy,

    Så här gör du:
    1. Logga in på mina sidor på lulebo.se, klicka här.
    2. Klicka på fliken "Uppdatera mina inställningar och önskemål" under rubriken "Lägenhet".
    3. Du kommer till sidan med rubriken "Valda bostadsområden". Genom att bocka i en box väljer du vilka områden du är intresserad av.
    4.Under det valda områdena hittar du rutan för prenumerations mejl.
    4. Bocka för om du vill ha prenumeration som matcher dina önskemål - klicka på Spara.
    5. Tips! Kontrollera så att din mejl stämmer.

    Har du fler frågor om prenumerationer eller annat kopplat till mina sidor etc. är du välkommen att kontakta Lägenhetsförmedlingen på tel. 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12, eller på e-post: lagenhetsformedling@lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Ebba Kundmottagare