Varför sakas motorvärmar- och tvättstugeikonen i appen?

Bokningsappen för tvättstuga och motorvärmare har funkat fint tills nu.
Tvättstugeikonen har försvunnit sen några dagar tillbaka och nu försvann motorvärmarikonen.
Jag har loggat ut och rensat och loggat in igen.

Kommentarer

  • Hej Carina,

    Det har gått några dagar sedan du skrev din fråga och kanske är det hela löst nu? Vi har haft problem med våra tekniklösningar under slutet av september men nu ska det fungera som vanligt. Om du fortfarande har problem behöver du kontakta vår felanmälan så hjälper de dig! Ring 0920-23 67 40 mån-fre kl 8-17.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Eva Marknadschef