Antagningsbesked

Om jag blir erbjuden en lägenhet med inflytt 1 augusti, men inte börjar studera förrän i höst, alltså inte får antagningsbesked som kan visas upp förrän i Juli, kan jag ändå tacka ja eller är det för sent att visa intyget?

Kommentarer

  • Hej Albiona.

    För att kunna skriva kontrakt på en lägenhet måste man kunna uppvisa ett intyg om studier vid LTU då tiden för intresseanmälan har gått ut. Vi rekommenderar därför att man väntar med att intresseanmäla sig, tills man har ett intyg om studier.

    Många hälsningar från oss på Lulebo