Annonser försvinner

Hej! Jag såg en annons imorse för en lägenhet i Knöppelåsen, som var ny för idag, men när jag klickade på den var den redan borta.

https://www.lulebo.se/ledigt/detalj/id/021%200036

Var det meningen att den bara skulle ligga ute några timmar, eller har det blivit något fel?

Samma sak verkade hända med en annons som jag hann intresseanmäla mig på förra veckan. Annonsen försvann från lediga lägenheter snabbare än planerat, och jag fick ett felmeddelande när jag försökte gå till objektssidan från mina intresseanmälningar, men sen fick jag ändå ett visningserbjudande på den.

Mvh,
Tove

Kommentarer

  • Hej Tove

    Det beror på att de var en direktbokning "Först till kvarn" princip som gäller.
    Läs gärna mer från vår hemsida om detta här: Direktbokning

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare