Ångra en uppsägning av hyreslägenhet?

Hej på er!

Som rubriken lyder. Om jag säger upp en lägenhet hos er, men inser efter 2 månader att jag vill behålla lägenheten. Kan jag behålla den då eller måste jag göra mig av med den?

Ha det fint, mvh Ludvig
Ludvig

Kommentarer

  • Hej Ludvig!

    Sägs hyreskontraktet upp är uppsägningen bindande och går inte att ångra. Och med all säkerhet har en ny hyresgäst tecknat avtal på det uppsagda objektet om den avflyttande hyresgästen hör av sig efter två månader och vill återta sin uppsägning.

    Har du fler frågor om uppsägning är du välkommen att kontakta vår kundmottagning på tel. 0920-23 67 30, vardagar klockan 9-12, eller på e-post: kundcenter@lulebo.se

    Vänliga hälsningar
    Lulebo