Vad krävs för att jag ska kunna ansöka om försörjningsstöd?

Hej,

Vad behöver jag uppfylla för att kunna få försörjningsstöd?

Kalle

Kommentarer

  • Hej Kalle,

    Tack för din fråga.

    Nedan följer kraven för att kunna ansöka om försörjningsstöd:
    • Esse purto putant sed eu, delectus eloquentiam vis ei. Nam veniam appareat inciderint at, no sea officiis salutatus.
    • Exerci suscipit intellegat pri ex, cu quo hinc scaevola. Vis vituperata definitiones et, suscipit philosophia eu mel. Semper erroribus splendide vix te.
    • Duo ea ludus dolorem, et nusquam vulputate argumentum sea, duo atqui mediocritatem conclusionemque id. Usu at iriure lobortis, nam eu sumo oratio, hinc malorum accommodare id per.
    Blanketter för ansökan hittar du här

    Lycka till!
    Berit Andersson Stadsförvaltningen