Resa till vården

kan jag resa med buss till vården där min besökstid är ändrad på 1177 och därför stämmer inte datumet på kallelsen?
KM

Kommentarer

  • Hejsan,

    Du behöver ha samma datum som din läkartid är bokad till.
    Du får köpa en enkelbiljett och spara ditt kvitto och ditt vårdkvitto du får ifrån vården och skickar in till Serviceresor och begära att få den återbetald.

    KC//Ida
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör