Periodbiljett stadstrafik/ regionbussar

Hej! Vad gäller regionbussar vid köp av periodkort för stadstrafik? Kan man köpa en Periodbiljett för stadstrafik och åka regionbussar inom staden? Jag kommer att pendla mellan centrum och räppe där det går både stadsbussar och regionbussar.
Karin

Kommentarer

  • Hejsan Karin.
    Om du har en biljett för Växjö Stadstrafik (enkel eller period) så får du även åka med regionalbussarna inom Växjö stad.

    /Marcus
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör