Felaktig aktivering

Jag beställde en biljett från Ronneby till Jönköping på appen fredagen den 26 maj med avgång 12:15 och aktiverade den av misstag runt 21:00 måndagen den 22 maj. Det finns inga avgångar på denna rutt under dessa timmar. Hur kan jag hämta min biljett och använda den som ursprungligen planerat.Vid fel i ansökan går det givetvis inte att ändra eller avboka resan.
Mina uppgifter för ansökan och biljett finns i bilagorna.
Mvh Mirek

MIROSLAW CZERNIECKI

Kommentarer

  • Hej Mirek,

    Tack för ditt mail!

    För att kunna hjälpa dig på bästa sätt maila oss på kundcenter@lanstrafikenkron.se. Maila även in ditt telefonnummer till oss.

    MVH,
    Eszter
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör