Buss biljet

Hej , jag har tid hos läkare i sjukhuset, bor i vikaholm , kan jag betala i buss med betalt kort ?? Vad koster det jag är pensionär ock 64 år . Med vänlig hälsning,
Mohammad

Kommentarer

  • Hej Mohammad!

    Visa chauffören din kallelse på inresan och ditt besökskvitto på hemresan så reser du gratis. Har du ingen kallelse får du lösa biljett på vanligt sätt och sedan skicka in biljett och besökskvitto från vården till Serviceresor.

    Du kan betala på bussen med bankkort och priset är 36 kronor för en enkelbiljett Vikaholm-Lasarettet i Växjö

    Önskar dig en fin dag!
    //Gabriella
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör