Vi är ett litet företag och vill stödja Läkare Utan Gränser och få något tillbaka. Hur gör vi?

Vårt företag vill stödja Läkare Utan Gränser och få någonting tillbaka, vad kan ni erbjuda?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Alla gåvor är mycket viktiga och välkomna!

    Ett bra sätt att stödja Läkare Utan Gränser är genom att bli Vänföretag.
    Ni bidrar då med ett belopp mellan 15 000 kr och 99 000 kr och får då vår Företagsvänslogga att använda i er kommunikation, en mailfot, ett diplom och vårt nyhetsbrev.

    För mer information om våra företagserbjudanden vänligen klicka här.

    Det går också att beställa ett gåvobevis. Då får man ett gåvobevis som man kan sätta upp i receptionen eller personalrummet.

    Ni kan också välja att som företag bli månadsgivare !

    Vänliga hälsningar,

    Maja Företag och Privata insamlingar

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy