Var/hur hittar man en specifik egen insamling på hemsidan?

Hur kan man på lättaste sätt hitta en speciell egen insamling (tex Johan fyller år) som man önskar donera pengar till. Jag kunde inte hitta en button på hemsidan med egna insamlingar som man kunde klicka på.

Kommentarer

  • Hej Mathias,

    Tack för din fråga!

    Här finns alla egna insamlingar som är aktiva just nu.

    Om du vill hitta en specifik insamling kan du skriva i namnet på insamlingen i sökrutan. Om du sedan önskar dela insamlingen med andra, eller spara adressen, kan du kopiera URL-länken. Då kommer du i fortsättningen direkt till den valda insamlingen.

    Tack för att du tänker på Läkare Utan Gränser!

    Vänliga hälsningar,
    Maja Företag och Privata insamlingar
    (Uppdaterad )

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy