Om man vill ha ett samarbete- skriver Läkare Utan Gränser avtal med sina partners?

Jag undrar varför Läkare Utan Gränser tecknar avtal med sina partners?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Läkare Utan Gränser skriver alltid avtal med sina partners, precis som det görs när det gäller alla affärsöverenskommelser i övriga näringslivet.

    Det handlar inte om bristande förtroende utan om att säkerställa ett gemensamt synsätt på ambitioner och vad man kommit överens om gällande samarbetet. Villkoren och förutsättningarna är då tydliga och båda parter vet vilka förväntningarna är på motprestationer.

    För att läsa mer om företagssamarbete vänligen se här.

    Vänliga hälsningar,
    Maja Företag och Privata insamlingar
    (Uppdaterad )

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy