Varför måste jag uppge personuppgifter?

När jag vill beställa ett gåvobevis begär ni att jag ska uppge mina personuppgifter, hur kommer det sig?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • När du skänker en gåva ber vi om dina personuppgifter för att kunna kontakta dig angående vårt arbete runt om i världen.

    Dina personuppgifter behandlas enligt Dataskyddsförordningen (GDPR) och ges inte ut till tredje part. Här kan du läsa vår Integritetspolicy: https://lakareutangranser.se/var-integritetspolicy

    Du kan när som helst ta bort dina personuppgifter genom att kontakta oss på telefon 010-199 33 00 eller e-post givarservice@lakareutangranser.se.

    Varmt tack!

    Viktor Ansvarig Givarservice
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.