Varför autogiro?

Varför ska jag skänka gåvor via autogiro?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Varje månad gör du något livsviktigt genom att se till att vi har beredskap att snabbt rycka ut när katastrofer och kriser inträffar. Att bli månadsgivare innebär att du blir en grundpelare för vårt arbete.

    Autogirogivande är administrativt kostnadseffektivt och det innebär i förlängningen att mer av de pengar vi får in går till ändamålet. Du bestämmer själv hur mycket du vill ge och kan när som helst säga upp eller ändra månadsbeloppet.

    Här kan du anmäla dig för autogirogivande.

    Vänliga hälsningar,
    Anton Givarservice

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy