Vad har Läkare Utan Gränser för säkerhetsregler?

Jag undrar över vilka säkerhetsregler ni har.

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Varje land och situation är unik. Regler och rutiner anpassas efter säkerhetsläget på respektive plats. Därför är det viktigt att ha kännedom om utvecklingen för att snabbt kunna vidta nödvändiga åtgärder. I allmänhet gäller att vår personal måste informera sina kollegor om transportförflyttningar och ha ständig radiokontakt med teamet.

    Du kan läsa mer om säkerhet i fält på sidan om fältarbete.

    Vänliga hälsningar,

    Givarservice

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy