Vad händer om det inte finns pengar på mitt konto?

När det väl är dragningsdatum för mitt autogiro, vad händer om jag inte har nog med pengar?

Kommentarer

  • Finns det inga pengar på kontot uteblir dragningen och månadsgivandet löper på som vanligt efterföljande månad. Läkare Utan Gränser drar inte mer pengar och kräver ingen återbetalning för den uteblivna månaden.

    Om du har missat din månadsbetalning och vill ersätta den så kan du gärna skänka till vårt plusgirokonto: 900603-2, märk insättningen med ditt personnummer så kommer den att kopplas till dig som givare.

    Vänliga hälsningar,
    Viktor Ansvarig Givarservice
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.