Vad är skillnaden på en gåva och ett samarbete?

Jag undrar vad är skillnaden på en gåva och ett samarbete är?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Ett samarbete är ett partnerskap. Vi upprättar ett långsiktigt avtal där vi arbetar tillsammans och sätter upp mål och aktiviteter för varje år. En gåva däremot innebär inga förpliktelser eller avtal under förutsättning att ditt företags verksamhet inte strider mot vår företagspolicy.

    Vår företagspolicy hittar ni här.

    Vänliga hälsningar,

    Maja Företag och Privata insamlingar
    (Uppdaterad )

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy