Hinner man få ett minnesblad innan begravningen?

Om man väljer tryckt minnesblad och beställer en dag före begavning, kommer minnesbladet att levereras till begravningsbyrå i tid?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Om du beställer ett tryckt minnesblad 1-2 dagar före begravning finns det en risk att det minnesbladet inte hinner fram i tid. Detta eftersom vi skickar minnesbladet med A-post och det tar enligt Postnord ungefär 3 arbetsdagar att hinna fram. Vi skickar också bara ut minnesbladen måndagar, tisdagar och torsdagar. Även om vi kan garantera att vi skickar bladet i tid så är vi beroende av postens handläggningstider.

    Beställer du ett tryckt minnesblad via hemsidan får du alltid en betalningsbekräftelse och en digital kopia på bladet i din mail som du själv kan skriva ut och ta med dig till begravningen.

    Varmt tack för ditt engagemang!

    Vänliga hälsningar,
    Mimi Givarservice
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.